czwartek, 5 listopada 2015

Moja kosmetyczka

 Trwające w Drogerii Natura i  Rossmann promocje kuszą cenami.
Obniżki cen kuszą i to bardzo, Rossmann serwując nam zniżkę -49% daje nam możliwość zakupienia kosmetyków, które normalnie np. nie są w zasięgu naszej kieszeni:)
Taka promocja pozwala na zakup kosmetyków które chcemy przetestować, sprawdzić i przekonać się czy warte są swojej ceny.

Właśnie przeglądając promocyjne gazetki przyszło mi do głowy by podzielić się z wami częścią zawartości mojej kosmetyczki. Na promocjach na pewno zaopatrzę się w kilka kosmetyków, które "chodzą" za mną jakiś już czas.

Część z kosmetyków używam już dłuższy czas, niektóre są dopiero kupione (na trwających promocjach ) i testowane.

Zacznijmy od początku czyli od przygotowania twarzy pod makijaż, czyli
Baza z firmy KOBO Professional jest to baza matująco-wygładzająca

Kamuflaż, który jest ze mną już spory czas i który póki co nie znalazł lepszego następcy to Kamuflaż z firmy CATRICE rewelacyjnie zakrywa niedoskonałości na twarzy, pod oczy może być trochę za ciężki chociaż ja czasami używam i nie jest źle:)
"upolowałam" korektor Rimmela Lasting Finish i chce dać mu szansę, zobaczymy czy się polubimy czy nie. Także będę porównywać te dwa produkty i sprawdzimy który wygra:)

Podkładów mam kilka chociaż ostatnio używam dwóch, w zależności od tego jaki efekt na twarzy chcę otrzymać.


Wszystko utrwalam pudrem ryżowym EcoCera, który niedawno kupiłam w jednym ze sklepów internetowych. Ciekawa jestem, czy będzie sprawował się tak dobrze jak puder ryżowy z PAESE
Kolejnym z kolorowych kosmetyków jest bronzer firmy KOBO Professional w kolorze Sahara Sand idealny do konturowania

Skoro był bronzer to teraz czas na róż CATRICE
 Na koniec pozostaje rozświetlacz firmy Lovely Silver chociaż chciałabym jeszcze w wersji Gold, niestety nigdzie nie widziałam :(
Pomadka z firmy Essence idealna do codziennego makijażu

To jest oczywiście mała część moich kosmetyków i na pewno jeszcze zobaczycie resztę

Korzystajcie z promocji bo naprawdę warto. Połowa ceny to naprawdę super okazja by zakupić te droższe kosmetyki i nie tylko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz